Επιμόρφωση

Βασικός σκοπός των δραστηριοτήτων κατάρτισης είναι η μεταφορά καινοτόμων ιδεών και αντιλήψεων, καθώς και η ανάπτυξη ικανοτήτων του 21ου αιώνα πάνω σε ένα ευρύ φάσμα αντικειμένων, για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Με το σκεπτικό αυτό, διοργανώνουμε πλήθος σχετικών σεμιναρίων για δασκάλους και καθηγητές ειδικοτήτων, συμμετέχοντας παράλληλα σε εκπαιδεύσεις που οργανώνονται από άλλους φορείς εκπαίδευσης, με στόχο την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επιπλέον το σχολείο μας είναι πιστοποιημένο Κέντρο Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ) Α΄ και Β΄ επιπέδου, υλοποιώντας αντίστοιχα σεμινάρια (από 48 έως 96 ώρες ανά σεμινάριο).

  • Γ. Κωτσάνης, Β. Οικονόμου, Οι διαδραστικοί πίνακες σε 4 ώρες, Γυμνάσιο – Λύκειο Αυλώνας, υπεύθυνη Νάντια Τσενέ, διευθύντρια Γυμνασίου Αυλώνας (20-22/6/2012).
  • Β. Οικονόμου, Σεμινάριο Εκπαιδευτικών Α΄θμιας Εκπαίδευσης της Α΄ περιφέρειας Αθηνών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία, εκπαιδευτικός σύμβουλος Χ. Πατσάλης (28-29/3/2012).
  • Β. Οικονόμου, Αξιοποιώντας τις Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία, Λύκειο Άστρους “Δημήτριος Σακαλής”, Γυμνάσιο Άστρους (18/11/2011).
  • Γ. Κωτσάνης, Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη, Σεμινάριο 30 ωρών στο πλαίσιο του Προγράμματος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Β’ Επιπέδου, Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης (24-30/5, 20/9, 3/10, 25/10/2011).
  • Β. Οικονόμου, Η αξιοποίηση του Διαδραστικού Πίνακα στην εκπαιδευτική διαδικασία, 1ο Γυμνάσιο Ναυπλίου. Υπεύθυνη Γυμνασιάρχης Μαρία Σαββα-Κορομπίλη (21/10/2011).
  • Β. Οικονόμου, Διαδικτυακός  Διαγωνισμός «Λυσίας» και πως μπορεί να αξιοποιηθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία, πρώτο Ελληνικό Διαδικτυακό Σεμινάριο του Προγράμματος "Συνεργάτες στην Μάθηση" (10/03/2011).
  • Β. Οικονόμου, Σεμινάριο για την Αξιοποίηση του Μαθητικού Υπολογιστή στην Τάξη του Μέλλοντος και προτάσεις για διδασκαλία του μαθήματος Πληροφορικής στο Δημοτικό, 6ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου Αττικής (09/02/2011).
  • Β. Οικονόμου, Γ. Κωτσάνης, Οι πολλαπλοί ρόλοι των καθηγητών πληροφορικής στα σύγχρονα ψηφιακά σχολεία - Η περίπτωση του Σχολείου του Μέλλοντος στα Εκπαιδευτήρια Δούκα, για Καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ19 που οργανώθηκε από τον Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής Τ. Λαδιά, στο Δαΐς (13/01/2011).
  • Β. Οικονόμου, Διήμερο Σεμινάριο Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού στο περιβάλλον Imagine Logo, για εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Δημοσίου, Εκπαιδευτήρια Δούκα (8 & 15/12/2010).
  • Γ. Κωτσάνης, Επιμορφωτικό Σεμινάριο για Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής που διδάσκουν σε ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, 20 ώρες, 18-19/10/2010 & 14/03/2011, 2ο ΠΕΚ Αθηνών (18-19/10/2010).
  • Β. Οικονόμου, Επιμορφωτικά Σεμινάρια για την Αξιοποίηση του Μαθητικού Υπολογιστή για Εκπαιδευτικούς Δημόσιων σχολείων, 2 εξάωρα στις 10 & 18/9/2010, Παιδαγωγικό Τμήμα Παν/μίου Πατρών (10 & 18/9/10).
  • Β. Οικονόμου, Επιμορφωτικά Σεμινάρια για την Αξιοποίηση του Μαθητικού Υπολογιστή για Εκπαιδευτικούς Δημόσιων σχολείων, 2 τετράωρα στις 6-8/9/2010, Αθήνα.
  • Β. Οικονόμου, Η αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα στην εκπαιδευτική διαδικασία, οργάνωση Σχολικοί Σύμβουλοι 1ης Α΄ Αθήνας για δασκάλους δημοσίου, Αθήνα (9/2010).
  • Γ. Κωτσάνης και Β. Οικονόμου, Αξιοποιώντας ΤΠΕ σε δραστηριότητες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Σεμινάριο για Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής ΠΕ19 του Δημοσίου από τον Σχολικό Σύμβουλο ΠΕ19 της Β’ Αθήνας και της Ανατ. Αττικής Α. Λαδιά (17/03/10).
  • Β. Οικονόμου, Ο διαδραστικός πίνακας και η διδακτική του αξιοποίηση, στην ημερίδα: "Η αξιοποίηση του Διαδραστικού Πίνακα και των εκπαιδευτικών λογισμικών στη διδακτική πράξη", οργάνωση: Σχολική Σύμβουλος κ. Κυριάκη της 30ης περιφέρειας, Δαΐς (10/3/10).
  • Ε. Ανδριανοπούλου, THINK QUEST: E-Learning Environment, Εξοικείωση των επιμορφωμένων με το e-learning περιβάλλον ORACLE, για εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, Εκπαιδευτήρια Δούκα (6/2/10).
  • Β. Οικονόμου, Πρακτικές αξιοποίησης του Διαδραστικού πίνακα στο Δημοτικό σχολείο, οργάνωση: Σχολικοί σύμβουλοι 8, 9, 10ης Περιφέρειας Αθηνών, Λεόντειο Λύκειο Πατησίων (6/2/2010).
  • Β. Οικονόμου, Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικών μικρόκοσμων σε Logo-like περιβάλλοντα, οργάνωση: Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Β’ Διεύθυνσης Δευτ/μιας εκπ. Αθήνας για Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής του Δημοσίου, Αθήνα (5/2-7/3/09).
  • Β. Οικονόμου και Γ. Κωτσάνης, Φιλοσοφία και διδασκαλία της Logo, για τους καθηγητές Πληροφορικής των Γυμνασίων της Ανατολικής Αττικής και Β΄ Αθήνας, Εκπαιδευτήρια Δούκα (5/2/08).
  • Γ. Κωτσάνης, Ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση - με παραδείγματα από την εφαρμογή τους στο σχολείο μας, Παν/μιο Πειραιά (1-8/11/05).
  • Γ. Κωτσάνης, Ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση - με παραδείγματα από την εφαρμογή τους στο σχολείο μας, Παν/μιο Βόλου (20/10/05).
  • Β. Οικονόμου, Π. Καραπιπέρης, Παρουσίαση Πύλης E-land και διαθέσιμων εργαλείων, στο Σεμινάριο "Παρουσίαση Εκπαιδευτικών Σεναρίων και Πύλης", Εκπαιδευτήρια Δούκα (30/03/05).
  • Γ. Κωτσάνης, Εισαγωγή στο έργο E-land: Ένα ολοκληρωμένο εικονικό περιβάλλον υποστήριξης μαθησιακών κοινοτήτων στο διαδίκτυο, στο Σεμινάριο "Παρουσίαση Εκπαιδευτικών Σεναρίων και Πύλης", Εκπαιδευτήρια Δούκα (30/03/05).

Social Media

Οι Προτάσεις μας

05/05/2016Summer Camp 2016Tο Summer Camp των Εκπαιδευτηρίων Δούκα είναι κοντά σας, για ακόμη μια χρονιά! Και φέτος, δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να περάσουν ευχάριστα και δημιουργικά το χρόνο τους, από τη λήξη του...
περισσότερα tips
All Rights ReservedΟροι ΧρήσηςΠροσωπικά ΔεδομέναCreated by SiEBEN
Google+